احساس میکنم گاهی وقتا آدما نیاز دارن که با یه نفر که هیچ شناختی باهاش ندارن صحبت کنن. یعنی فقط یک آدم که تنها اطلاعاتی که در موردش داری این باشه که "آدم"ه . همچین آدمی بین کانتکتات که پیدا نمیشه . حرف خاصی نمیخوای بزنی. شاید اصلن نمیخوای حرف بزنی . میخوای حرفهای یه آدم ناشناس رو بشنوی. خب چند راه موجود میباشد . اگه همچین چیزی براتون مهم نیس تا اینجای پست رو هم اضافه خوندید . بقیه شو نخونید بهتره.

  • >بلاگ ها:

خب این گزینه فقط برای وقتی به درد میخوره که میخواید حرفای یه ناشناس رو بشنوید. مثلن میرید جایی که لیست یه سری وبلاگ هست توش و شروع میکنید به گشتن بینشون!! با همین کاراس که با افکار یه کهنه سرباز ، یه معلم بازنشسته ، یه مادر خانه دار ، یه پسر بچه که دوم راهنمایی میخونه . یه دانشجوی عاشق . کلی آدم که نمیدونید حتی چیکار میکنن و ... آشنا میشید.

 

  • چت روم ها :

راستش من همون موقعی که یاهو مسنجر داشتم هیچوقت توی این چت روم ها نرفته بودم . یعنی به نظرم این "خز" بود اینجاها. ولی یک بار یک دوستی که خیلی برام ارزش داره حرفش این ایده رو تو ذهنم کاشت که گاهی که میخوای حرف بزنی این چت روم ها بد جایی نیستند. 

دیشب همین جوری یه جستجویی کردم. با واژه random chat شروع کردم . خود همین رو هم باز یه دوست دیگه وارد مغزم کرد. که بعد چند جستجو چند تا سایت پیدا کردم . اونجوری که خود سایتا گفته بودن هدفشون همون چیزی بود که من منظورم بود . ولی متاسفانه مشکلی که همچین ایده هایی دارن اینه که بعد یه مدت مردم تغییر کاربری میدند. و عملن این سایتا جایی شده بود برای دیتینگ(dating).

چند بار که امتحان کردم چون هر بار جواب من به سوال طرف مقابل m/20/iran بود همونجا خاتمه پیدا میکرد. کلن حالم به هم خورد یه کمی. جالبیش اینجا بود که حتی یک مورد هم بیش از چند خط ادامه پیدا نکرد!!!!

گفتم که یه سری به سایتهای مشابه وطنی بزنم . جستجویی که من کردم دیدم کلی چت روم بزرگ و کوچک هست . البته همه شون تقریبن یه قالب و ایده داشتن . یعنی با هزینه خیلی کمی میشه یه چت روم درست کرد . بعد یه عده به عنوان ناظر و مدیر توشون فعالیت میکنن که وظیفه دارن بر رعایت قوانین توی چت روم نظارت بکنن . و با افراد خاطی برخورد بکنن . 

محیط این چت روم ها در ظاهر بد نیست . ولی معلومه که این جا هم عده کثیری دنبال مقاصد مشابه هستند .

در کل تجربه ی جالبی بود اینکه به همچین جاهایی هم سربزنیم . آدم ایده های خوبی میگیره . یه جورایی مثه این میمونه که توی یه شهر به محله های مختلف سر بزنی و فرهنگ ها و مردم مختلف رو ببینی . برای یک بار، تجربه جالبی بود . ولی خب یه مقدار سخت بود. ولی از یه چیزی خوشم اومد . دروغ نگفتم!! تو جایی که خیلی راحت دروغ گفته میشد تصمیم گرفتم دروغ نگم .

//

عاشق و رند و نظربازم و می‌گویم فاش / تا بدانی که به چندین هنر آراسته‌ام